top of page
Sandii bos_edited_edited.png

De Oogsttijd

Van altijd werken naar lekker leven. Voor ervaren ondernemers met een missie die verlangen naar veel meer vrije tijd met hun lievelingsmensen.

WildeVrouwE26Illu2.jpg
IMG_9622.jpg

LATER WORDT HET LEUK

Dat houd je jezelf voor. Eerst nog even ondernemen. Nog één project en dan is er ruimte. Over een paar weken wordt het rustiger. Of een paar weken daarna. Je houdt nou eenmaal van werken, dus zo wil je het, lieg je mild tegen jezelf. Je hebt heus grip op je agenda, want als je kind ziek is dan ben je er, toch?

Maar is dat het leven? Er zijn als het echt moet? Wil je er niet gewoon wel vaak zijn en maar soms niet? Dat de focus op het leven met je mensen ligt?


Stiekem weet je wel dat dít de tijd is. Dit is het moment om het leven op te slurpen. Niet te vergeten; zo jong als je vandaag bent, word je nooit meer en weet jij veel wat de toekomst brengt? Van je helaho Yolo enzo. 


Ik snap je focus op je werk wel. Daar weet je wat je waard bent, voel je je nuttig. Thuis iets minder. Maar het fijne is; dat hóeft ook niet. Je hoeft thuis niet te excelleren. Je mag gewoon (lekkere dooddoener) ZIJN. Mens zijn. Met je nukken en flaws en onkunde. 


Hoe zou het voor je zijn als je van jezelf mocht aanrommelen? Daarmee bedoel ik zowel onproductief zijn als menselijke fouten maken. (Welke van de twee voelt het meest ongemakkelijk?)

DSC_9674-bewerkt.jpg

Je werd ondernemer voor de vrijheid. Je wilde ruimte, zelf bepalen, doen wat echt bij je past.

Nu ben je ondernemer. Voel je het? Heb je alle vrijheid van de wereld? Doe je waar je zin in hebt? Of ben je stiekem veel te braaf om ultiem gelukkig te kunnen zijn?

Dat kan echt anders. Dat mag echt anders.

Vrijer. Speelser. Kloppender.

Jouw creatieve geest dient gekoesterd te worden, niet beledigd.

Zeg je JA tegen de De Oogsttijd, dan zeg je ja tegen grote stappen zetten richting het leven waar je naar verlangt en veel meer eigenaarschap over je leven nemen.

HOE ZOU HET VOOR JE ZIJN...

  • Als je je werktijd kunt halveren zonder financieel in te leveren?

  • Als je in flow kunt ondernemen in een bedrijf dat stevig staat?

  • Als je bedrijf zo lekker voelt dat je meer winst dan ooit maakt?

  • Als je ultieme vrijheid zou ervaren?

  • Als je meer aandacht hebt voor je lievelingsmensen?

  • Als je de stevigheid voelt om keuzes te maken waar je voor wilt staan, zonder jezelf te overschreeuwen?

  • Als je je gedragen voelt op spannende momenten?

Dit is wat ik je geef in mijn begeleiding. 

WE WERKEN SAMEN AAN:

LICHT ONDERNEMEN

EEN VRIJE AGENDA

VEEL MEER TIJD MET JE MENSEN

ÉN EEN STERK BEDRIJF!

87fd209e-13f2-4532-a29e-fa8a06d5c48a.JPG

NA DIT TRAJECT

  • Heb je een bedrijf dat klaar is voor meer winst dan ooit

  • Onderneem je in flow en op je energie

  • Sluit je bedrijf beter bij je aan dan ooit

  • Is het normaal voor je om de keuzes te maken die je wilt maken

  • Weet je pas écht wat genieten is

  • Lukt het je om je telefoon weg te leggen en te leven

  • Voel je je rijker dan ooit

HOE GAAN WE DAT DOEN?

We zien elkaar elk kwartaal in het eggie.


De eerste keer maken we een strategisch plan om komend jaar de wereld te verove... eh je bedrijf en leven vrijer dan ooit te maken.

We kijken daarin naar de peilers aanbod, verkoop, marketing, team, geld en kijken wat als eerste aandacht vraagt, waar systemen nodig zijn, waar actie op nodig is, wat misschien eigenlijk niet zo belangrijk is. En naar waar jij heen wilt. 

Gedurende het traject hebben we om de week een call.

 

Is er tussendoor iets? Je kunt je vragen gewoon bij me kwijt.

IMG_9399.jpg

INGREDIËNTEN VOOR HET LEKKERE LEVEN

Vrijheid in verbinding en financiële groei

Door samen te werken bereik je een warme verbinding met andere mensen en financiële groei. Om echt missiegedreven te werken is het belangrijk om je te verbinden met wat er echt toe doet en te voelen dat je een vrij mens bent. Met moed bereik je vrijheid en financiële groei.

En met moed, samenwerken en missiegedreven te zijn ervaar je meer en meer het lekkere leven. 

Dus wij focussen ons dit jaar op vrijheid in verbinding en financiële groei!

3.png
IMG_5218_edited_edited_edited.jpg

DIT KUN JE VAN MIJ VERWACHTEN

Ik prikkel je om het leven fijner, leuker, meer ontspannen voor jezelf te maken. 


En ik geef je de ruimte om bij mij het ondernemerschap en ouderschap met elkaar te integreren. Het hoort allebei bij je. Het mag er allebei zijn. In een veilige ruimte.
 

En zo geef ik je dat:

LIVEDAGEN

We hebben ieder seizoen een livedag. Daar doen we precies wat ik voel dat nodig is op dat moment. Lekker vaag? Een uitnodiging tot overgave, zou ik zeggen. Denk: retreat meets businessevent meets chillen met die billen.

AFTRAPSESSIE

We starten het traject met een 1-op-1 sessie waarin we samen naar je doelen kijken, zodat je hier vol voor kunt gaan!

SUPERGEHEIM BESLOTEN KANAAL

Iedereen in de groep is met hetzelfde bezig. Dit kanaal is de plek om je met de rest te verbinden.

WEKELIJKSE HOT SEATS COACHINGSCALL

Vanuit de doelen die je zelf gesteld hebt, kom je in de online coachingscall bij me terug met kwesties. Die zijn er altijd, groot of klein. Ik help je vooruit te komen, altijd vanuit je eigen doelen. De call is in een kleine groep, en er is altijd tijd voor jou in de sessie, vandaar 'hot seats'.

3 1:1 PROGRESSIESESSIES

IIeder seizoen hebben we een 1-op-1 call waarin we kijken waar je nu staat en wat de volgende stap voor je is.

BONUS: TRAINING 'ZACHTE BOUWERS' T.W.V. 1997 EURO

In de uitgebreide training Zachte bouwers van 6 modules + 3 bonusmodules, met videolessen en opdrachten neem ik je mee in hoe je steeds minder nodig bent in je bedrijf. Pluk eruit wat voor jou relevant is!

APPLAUS

Want jij ga, vrouw.

Een jaar lang met mij en andere vrouwen die met hetzelfde bezig zijn - klinkt dat als een droom? Klik op de button en we gaan in gesprek! Ik zal altijd eerlijk zeggen of ik denk dat het voor jou is.

(De trainingen die je er als bonus bij krijgt worden werkelijk voor deze prijzen verkocht)

NA DIT JAAR...

  • Heb je meer rust gebracht in je bedrijf en leven;

  • Staat je onderneming steviger;

  • Voel je je vrijer om van jezelf te laten horen;

  • Voel je je meer in contact met de natuur;

  • Heb je je dieper verbonden met jouw leiderschap;

  • Zijn er mogelijkheden voor je opgebroken waarvan je zelf niet eens wist dat ze er waren;

  • Voel je je lichter;

  • Sta je steviger.

DSC_2628-bewerkt_edited.jpg

VIER FEESTJES!

4 keer per jaar zijn we live aanwezig met elkaar. Ieder seizoen met een andere nadruk, maar altijd met een combinatie van verbinden met jezelf, elkaar en de natuur. Met comfort en uitdaging in een sappige mix geblenderd. 

Niet alleen gezellig de pellig, maar vooral idioot waardevol.

Live. 

 

Jij en ik en de andere fijne vrouwen!

Neem je zwemspullen mee.

Ik zeg niet wat we gaan doen.

HOE ZIEN DIE LIVEDAGEN ERUIT?

Ik zeg toch een beetje wat we gaan doen

Tsja, ‘retreat’ dekt hier het beste de lading, maar als je me een beetje kent, weet je al dat het nooit veel goeds kan betekenen. Grapje. Het wordt in ieder geval geen superserieus en moeilijk retreat.

Natuurlijk gaan we genieten, maar dat is niet (alleen) op een matje. Ik kan helaas niets over de verrassingen vertellen die je te wachten staan, maar geen zorgen: ondanks alle mafheid zorg ik ervoor dat je opgeladen naar huis gaat!


Maar een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Verwacht een beetje van dit en veel meer:

DSC_3068-Kopie1.jpg

WIE IK DAN BEN ENZO

Ik weet dat ik gezien word als iemand die durft wat ze doet.


Dat is ook wel waar, maar dat maakt het niet minder spannend. Als ik terugdenk aan de eerste jaren dat ik ondernam, dan denk ik aan de toffe dingen die we in de wereld geslingerd hebben, maar ook aan waar het mis ging. En dat was steeds op een punt waarin ik me niet capabel voelde en het lot in de handen van een hij-zal-het-wel-weten-meneer legde. Of dat ik gewoon mijn kop in het zand stak en wachtte tot het overwaaide. Als ik ergens slecht in was, dan was het voélen. Voelen wat ik wilde. Dat maakte dat ik als ondernemer (voor de vrijheid, toch?) concessie na concessie deed. Tot ik ermee stopte. 

Er stortte niets in, er kwam wel verandering. Dat is niet altijd gemakkelijk, maar wel heel vervullend. 


Ook privé ben ik veel beter gaan voelen wat ik écht wil. Ik hoefde daar niets voor te leren, maar vooral los te laten. 

En zo vinden wij ons jaren later aan de start van een nieuw hoofdstuk: buiten wonen en de kinderen naar een klein schooltje op een boerderij, slechts drie dagen per week. Súperspannend en het klopt. 


Ik vind dat wij vrouwen onszelf veel te onvrij opstellen. Begrijp me niet verkeerd; verbinding is voor mij een van de belangrijkste dingen in het leven. Maar dan wel verbinding met wie er voor jou echt toe doet. En dus niet met alles en iedereen in de wereld. 


Ik help je om je eigen keuzes te maken, op alle vlakken van je leven. Om je steviger te voelen in jezelf. 

Dit leven doe je één keer. Maak het je mooiste, gekste, vetste, rijkste, blijste. Met jouw mensen.

DSC_1817-bewerkt_edited.jpg

'Het leven is goed, als je wilt wat je doet'

~ Mijnnaamislevi

DSC_4290-bewerkt.jpg

'Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg'

Sandii Zachte DSC_4489_edited_edited.png

KLAAR MET VEEL TE HARD WERKEN?

Ik help je de echte prioriteiten in je leven scherp te krijgen, zodat je ruimte maakt voor een lekker vrij leven. 

Sandii Zachte Linde_edited_edited.jpg

BEN JIJ...

 

  • Ervaren ondernemer met altijd het gevoel van te weinig tijd?

  • Zakelijk succesvol, maar met zin in het fijne kleine?

  • Op zoek naar vervulling, geluk, lol en rust?

  • Klaar om je bedrijf (nog) duurzamer te herinrichten, met meer winst in minder tijd?

 

Dan wil je hier bij zijn.

20200925-DSC_2077-bewerkt-2 klein.jpg

‘HOE GAAT HET?’ BEANTWOORDEN MET ‘GOED, DRUK’: HERKENBAAR?

Ons hoofd is druk, ons lijf is druk (of staat onder spanning door al dat zittende werk), ons privéleven is druk, ons werk is druk.

 

Terwijl we gebouwd zijn op een werkweek van 4 uur (jagen, besjes plukken en eten bereiden). Af en toe een spurt te maken (voor een leeuw ofzo). En nooit die doorlopende uitputtingsslag die we de laatste honderd jaar hanteren. Met minder gedoe bij de was, maar veel meer gedoe op je scherm - altijd bij de hand.

 

We kunnen het best aan om hard te rennen (voor die leeuw, of voor je lancering), als we het vuur maar voelen. En dát vind ik misschien nog het ergste; dat we onze schaarse tijd steken in dingen die we niet eens willen doen.

 

Nou ben ik ondernemer en kijk vanuit de kansen die een ondernemer heeft; vrijheid, rijkdom - in alle opzichten, alleen nog maar doen wat voor je klopt. Alleen is dat vaak niet de realiteit.

 

Ik kan me nog levendig herinneren dat ik keihard werkte toen ik nieuwe ideeën in de wereld zette; boeken, festivals, een tijdschrift, online community, cursussen, een webshop. Maar dat klopte, ik deed waar mijn hart sneller van ging kloppen. En ik kan me ook levendig herinneren dat ik keihard werkte om dat in de lucht te houden. Dat klopte niet, want ik ben niet gemaakt om doorlopend dezelfde taken uit te voeren. Ik liep er keihard op leeg en raakte overspannen. Ik voelde me alleen en kon het niet meer dragen.

 

Een tijd later liep alles als een machine; het tijdschrift werd gemaakt zonder dat ik daar uitvoerend iets aan deed, net als de community, socials en nieuwsbrieven. Spannend misschien, want jij wilt steeds iets nieuws kunnen doen, toch? Voor jou werkt het dan niet om met een team te werken, of wel? Maar juist de machine geeft je vrijheid. Stel dat alles wat je nu neergezet hebt zou draaien zonder jou, wat zou jij dan kunnen doen?

 

Ik runde tot eind 2022 twee bedrijven in 2 uur per week (een van de twee verkocht ik eind van dat jaar). En in de derde stop ik al mijn energie. Dat wil zeggen, mijn werkenergie. Het meeste is voor de mensen die ik het leukste vind; mijn gezin, vrienden, familie én mezelf. Maar die werkenergie voel ik stromen als ik mezelf de vrijheid geef te doen waar ik zin in heb. Klinkt vast heel blond-millenial-meisje-met-chai-latte, maar misschien heeft de wereld dat wel precies nodig.

 

Ik zie het zo: wij in het westen hebben alle kansen. Ik vind het aan ons om ze ook te pakken. Ik weet dat als jij mij volgt, je een visie voor de wereld hebt. Hoe beter het jou gaat, hoe meer er van die visie terecht kan komen. Omdat je ruimte in je hoofd en hart hebt om daar aandacht aan te geven. Omdat je de middelen hebt om er geld aan te geven. Omdat je de stem hebt om er geluid aan te geven.

 

Ik wil dat het jou onbegrensd goed gaat. En dat je daarbij in verbinding kunt blijven met wie er voor jou toe doen.

Instappen in het traject was 1 van mijn beste beslissingen, het was echt een feestje en een openbaring, het was als thuiskomen.


Je leert in het traject tijdens elke module zoveel waardevolle dingen die direct toepasbaar zijn op je bedrijf en dagelijks leven. Dit ondersteunt met de coachingcalls zijn ideaal. Sandii legt dingen heel fijn uit op haar eigen Sandii manier waardoor het ook echt blijft hangen.

Ik heb altijd gedacht dat ik goed pastte in de harde zakenwereld, maar juist de zachtere manier van zakendoen, luisteren naar je gevoel en je lijf en vooral slim en efficiënt ondernemen passen veel beter bij mij.  


Ik geniet van zakelijke plannen smeden en uitvoeren, maar ik geniet nog meer van tijd met mijn zoontje doorbrengen en sporten, en dit kan ook gewoon allemaal naast elkaar zonder schuldgevoel maar met juist extra energie en efficiëntie.


Terugkijkend op het traject heeft het mijn denken echt verandert en me vooral zekerder gemaakt over mijn eigen gevoel, krachten en keuzes. Ik zie het totaalplaatje van waar ik heen wil met mijn bedrijf en met mezelf.


Tijdens het traject, en ook nu nog, voelde ik me echt gedragen door Sandii en de andere onderneemsters, er is zoveel gedeeld, en we zijn allemaal zoveel gegroeid. Echt heel bijzonder om mee te maken.


Gun jezelf dit alsjeblieft ook, je zult jezelf zo dankbaar zijn.

Leslie

NOG 1 X OP EEN RIJ

Je ontvangt:

  • Een jaar lang mij aan je zijde

  • Niet 1, niet 2, niet 3, maar 4 livemomenten!

  • Ruimte om elke week je vragen te stellen

  • Ieder seizoen 1:1 call

Investering: 

999 euro ex btw per maand

 

(Of betaal in 1x 9997 euro en bespaar 1991 euro)

DSC_9784-bewerkt.jpg

IK BEN VASTBESLOTEN JE TE LATEN ZIEN DAT JE MEER MAG

Meer lachen

Meer spelen

Meer verbinding
Meer stilte

Meer wildheid
Meer genot
Meer rijkdom
Meer rust

Meer zachtheid

  • Instagram

©2025 door mezelf - ik had knutseltijd over!

bottom of page